Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Τι είπε ο Κούγιας για την εξαγορά της Λαμίας

Πανελλήνιο ενδιαφέρον έχει προκαλέσει η εξαγορά της ποδοσφαιρικής ομάδας της Λαμίας από τον Αλέξη Κούγια. Το site www.sport24.gr επικοινώνησε μαζί του.

-Είναι γεγονός ότι ολοκληρώθηκε η αγορά της Λαμίας;
"Ναι, τέλειωσε η διαδικασία σημερα και ξεκινάω την προσπάθεια που κάνω στο ελληνικο ποδόσφαιρο, απο την αρχη".
-Πότε ξεκινήσατε τις διαπραγματεύσεις για την αγορά της Λαμίας, ισχύει το γεγονός ότι ενδιαφερθήκατε και για την αγορά της Καλαμάτας;
"Ναι, η αλήθεια είναι ότι εδώ και αρκετές μέρες διαπραγματευόμουν την αγορά της Καλαμάτας, αλλά οι συζητησεις δεν οδήγησαν σε κάποια συμφωνία. Έτσι αποφάσισα την αγορά της Λαμίας".
-Είχατε δηλώσει στο παρελθόν στο SPORT 24 ότι οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ θα σας ακολουθούσαν όπου πηγαίνετε. Σκέφτεστε να πάρετε κάποιους μαζί σας στη Λαμία; "Κοιτάξτε να δείτε, εκτός του ότι οι ποδοσφαιριστές μου έχουν δηλώσει κάτι τέτοιο, ούτως η άλλως, 14 από αυτούς, βάση σύμβασης που έχουν υπογράψει, θα πάνε σε όποια ομάδα θα βρίσκομαι και εγώ".
-Νιώθετε ηθικά, εντάξει απέναντι στον ΠΑΣ;
"Εγώ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε με την ομάδα, ούτε με τον κόσμο των Ιωαννίνων. Είμαι υπερήφανος που βρέθηκα εκεί και ελπίζω και αυτοί να μην έχουν κάποιο πρόβλημα με εμένα".

Ως εκ τούτου, στα άμεσα σχέδια του προέδρου πλέον της Λαμίας, είναι ο καταρτισμός του ρόστερ αλλά και η πρόσληψη του νέου προπονητή της ομάδας.