Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Ευκαιρία ο Λεβαδειακός, λέει ο Σόλα

Χαρούμενος που θα έχει την ευκαιρία να αγωνίζεται τακτικά δήλωσε ο Κίκε Σόλα. Ο 24χρονος επιθετικός έρχεται στο Λεβαδειακό με τη μορφή δανεισμού για έξι μήνες από την Οσασούνα, καθώς τερματίστηκε πρόωρα η συνεργασία του με τη Νουμάνθια, στην οποία είχε δοθεί από την ομάδα της Παμπλόνα αλλά δεν κατάφερε να καθιερωθεί. «Στην Ελλάδα θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ, κάτι που δεν συνέβαινε στη Νουμάνθια. Με πονούσε ότι δεν μου δινόταν η δυνατότητα να δείξω την αξία μου και να βοηθήσω την ομάδα μου», τόνισε ο Βάσκος άσος, που είχε επτά συμμετοχές και ένα γκολ στη δεύτερη κατηγορία της Ισπανίας, ενώ πρόσθεσε: «Έχω φιλοδοξίες και πιστεύω πως θα είναι μία καλή εμπειρία στον Λεβαδειακό. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Ο Κίκε Ερνάντεθ επικοινώνησε με τον μάνατζέρ μου και δέχτηκα. Η Οσασούνα με τη Νουμάνθια συμφώνησαν και όλα είναι εντάξει. Θα αγωνιστώ στην ομάδα για περίπου τρεις μήνες, καθώς απομένουν 12 αγωνιστικές για την ολοκλήρωση του ελληνικού πρωταθλήματος».